Psychedelic sweetie


Hej!
juni 16, 2009, 11:20 e m
Filed under: Uncategorized, Vardagsbestyr

septum2

En ny bild.

Jag har inte tagit hål i septum. Testade bara med en ring om det skulle passa. Det gjorde det inte.

Ska påbörja min blekningsprocess imorgon. Kommer bli en frustrerande och dyr resa. Men i slutändan är det värt det för att få den hårfärg man vill ha. Har nämligen kommit på att det räcker med svart hår för ett tag fram över nu. Jag ser bara skabbig ut.

Kan dock inte bestämma mig. Stargazerfärg eller vanlig färg från HM. Jag vill inte gå runt och vara tråkig i håret som alla andra människor… Så gah. Jag ska nog ta färg från Stargazer. Orka va naturlig 😀

Sen så har jag ett till problem. Kan inte bestämma mig mellan två färger. Och två olika kombinationer om hur jag ska sätta färgen. Att allt ska vara så svårt..


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Inte konstigt att det inte var fint när du satte det fel. Ringen ska sitta längre fram.

Kommentar av Sam




Lämna en kommentar